bod

Gratulerer ørtk og a team trolling... (Lodd nr. 316)

Syntes jeg må rose ørtk litt åssen det har blidt det siste året.. Etter at frank ronny I a team trolling gikk inn og laget en ørtk blogg så har hele ørtk fått mere oppmerksomhet.. ikke bare di faste medlemmer med trur det kan bli flere med tiden.. holdningen har også forandret seg noe jeg selv syntes er bra. Altså mere samhenhold blant fiskere.. det er dog ganske viktig får en klubb. . Sitter nå I åmål og gleder meg til klubb treff.... PS har foresten med meg shark lodd. . Var en tid til bakke jeg mistet trua på shark lodd. . Men etter at jeg fikk et lodd igjen I fjord så har jeg fått litt mere trua på disse lodda. . Jeg syntes shark lodd viser sin rette side I Østersjøen og I fjorden og til tiden I venern... jeg har med shark lodd I helgen og kommer til og bruke det på den typeste riggen mens det blir vanlig lodd øverst.. gleder meg til og møtte alle fiskere fra ørtk I helga. Selv om jeg er en sta og tullete person I blandt👍👍👍

Skitt fiske....




Sendt fra min Samsung-enhet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar